sobota, 31 października 2015

Prolog

Mieliście kiedyś tak, że nagle, kiedy wszystko było idealne, z dnia na dzień wszystko się spierdoliło? Nie? Zazdroszczę. Moi rodzice - James i Lily, dwie najważniejsze osoby w moim życiu tak nagle, z niczego, po prostu odeszli, odeszli tam na górę. Wieczorem usłyszałem tylko trzaśnięcie drzwi, a reszta? To bardzo proste. Poranny telefon z wiadomością, że odeszli, odeszli i już nie wrócą. Nikt mnie nie zrozumie, nie zrozumie tego nikt, kto tego nie przeżył. 

***

Nie rozumiem jednej rzeczy - dlaczego ludzie mówią że mnie rozumieją, skoro ja siebie sam nie rozumiem? Ten świat jest jakiś dziwny, czuję, że do niego nie pasuję, powinienem być w innym miejscu. To otoczenie nie jest dla mnie. Przedstawiałem się wam? Jestem Harry, Harry Potter. Mam 17 lat. Niby mały gówniarz, ale wiecie, to nie wiek świadczy o tym ile człowiek przeszedł w swoim życiu. Mieszkam w rodzinie zastępczej. Nienawidzę ich. Czasami mam ochotę po prostu siedzieć w moim pokoju i zgnić tam. Coś dziwnego, zawsze dostawałem jakieś listy, dostaję je już od 6 lat, ale jednak mój niby ojciec, za którego się uważa ciągle je podziera, za wszelką cenę nie chce abym odczytał ich treść. Próbowałem już chyba wszystkiego, ale za nic nie chce mi dać go odczytać. Coś w nich musi być, coś magicznego.

6 komentarzy:

  1. Pararapapam Przeczytałam i powiem, że pokochałam. Mimo wszystko przyczepię się do paru rzeczy, wybaczysz?
    Po pierwsze - porozmawiaj proszę ze swoją szablonotwórczynią i powiedz jej, że czcionka jest odrobinkę irytująca. Już wyjaśniam. Mianowicie, musiałam zaznaczać cały tekst, aby dobrze wszystko przeczytać. Ogólnie tło, napisy, belki. Rozumiem, że chciałaś efekt ciemnego... Wszystkiego, ale trochę to przeszkadza, według mojej opinii, oczywiście ;3
    Po drugie - akapity. Błagam o nie na kolanach, daj mi je proszę!
    Tekst jest ładnie wyjustowany, dobrze rozdzielone części, cudnie c; Zapowiada się dobrze, więc dodam cię do obserwowanych, jeśli oczywiście znajdę rozwiązanie, jak to zrobić c;
    (Po przeczytaniu „[...]się spierdoliło” moja mina wyglądała, jak mina fanki Daniel'a bez koszulki *-* xd)
    Zapraszam Cię do siebie, choć od razu mówię, że nie umiem pisać i przez cały czas popełniam błędy, historia jest mdła, a rozdziały beznadziejne! - klik
    ~N. (Maja Kovalska)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, choć jak poprzedniczka muszę się doczepić do stylu... trudno się czyta szare na czarnym zwłaszcza z moim wzrokiem. Jestem tu drugi raz, bo ja piszę ff na wattpadzie. Jeśli kiedyś zrobisz sb to daj followa: JulaGirl
    Pozdrawiam i czekam na nn!
    weny! xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny szablon, intrygujący prolog... taki inny ;)
    Kocham Harrmione, a jest o nich tak niewiele historii, że muszę, po prostu muszę dodać do obserwowanych i czytać ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na jedyneczkę ! HUHU
    Clarie C.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się zaczyna czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń

by Muffy